ستاره

خاطره خنده دار از خودم

1393/5/22 14:53
نویسنده : فاطمه
123 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز پنجشنبه که تو مدرسه کلاس جبرانی داشتم وخیلی هم دیرم شده بود  و عجله داشتم  سوار ماشین شدم  وقتی به مدرسه رسیدم پیاده شدم                              داشتم از خیابون رد می شودم که دیدم تو یکی از پاهام احساس عجیبی داشتم به پاهام نگاه کردم دیدم کفش هامو لنگه به لنگه پوشیدم                                       وسط خیابون دارم به مامانم علامت می دم میگم وایسا به می پرم تو ماشین حالا دو ساعت تو ماشین با مامانم می خندم بعد برگشتم تو خونه کفشامو عوض  می کنم  ♡       می یام تو مدرسه حالا هرچی تو کیفم نگاه می کنم  می بینم کتاب علومم نیست اینم از بد شانسی اون روز......☆☆♡☆☆

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره می باشد